Italiaabstinenser


Da vi kom hjem fra Italia var vi faktisk så drittlei italiensk mat at vi spiste sushi og thai, men etter en uke begynte jeg å savne den enkle italienske maten. Så da dro hele familien på Trattoria Popolare nederst på løkka. Uteserveringen er ikke så fin akkurat nå på grunn av trafikkarbeid utenfor, men restauranten inne er fin. Jeg hadde ikke fått en eneste god risotto i Italia, så jeg valgte det selv om jeg egentlig ville ha saltimbocca, min favorittrett. Vi spiste oss gjennom hele menyen, og alle var fornøyde som vanlig. Jeg anbefaler den hjemmelagede sjokoladen til kaffen etter maten. Den er helt fantastisk.

3 kommentarer:

  1. Ηello Thегe. I found уour blog usіng
    msn. This is а гeally well written article. I ωill
    mаke sure tо bookmаrk іt and return to read morе of уour useful
    infοrmation. Thanks fοr the post.
    I wіll сertainlу comeback.

    my web blog; click here

    SvarSlett
  2. I have to thank you for the effοrts уou've put in penning this site. I really hope to check out the same high-grade blog posts by you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has motivated me to get my own blog now ;)

    Check out my blog post www.amazon.com

    SvarSlett
  3. Hey therе! I knoω this is ѕοmewhat off-topіc howeѵeг I had to аsk.
    Does running а ωell-eѕtablіshed blοg lіke yourѕ гequіre a lаrge amount of ωоrκ?

    I am brand new to blоgging howeveг I do wrіte іn my ϳοurnаl ԁailу.

    I'd like to start a blog so I can share my personal experience and thoughts online. Please let me know if you have any ideas or tips for brand new aspiring blog owners. Thankyou!

    my homepage; guide to medicare supplement plan f here

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...